RETOURZENDINGEN
Lilly Rose doet er alles aan om de infomatie bij de producten zo waarheidsgetrouw en duidelijk mogelijk weer te geven. Mocht een gekocht product (per uitzondering van een op maat gemaakt of gepersonaliseerd product) toch niet in de smaak vallen dan heeft u binnen 14 dagen, geldend vanaf de dag van de levering, het recht om af te zien van de aankoop zonder opgave van een reden en zonder betaling van een boete. Na aanmelding van uw retour heeft u wederom 14 dagen om de producten terug te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U doorloopt hiervoor het onderstaande proces:
- U meldt uw retourzending per e-mail bij ons aan op info@madebylillyrose.be. U vermeldt het betreffende product en uw ordernummer.
- Wij versturen u een retourbon per e-mail (niet in het geval van producten in de sale, producten waarvoor geen verzendkosten zijn betaald en bestellingen uit landen anders dan België). In dat geval zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
- U verstuurt het betreffende product terug naar ons op volgend adres: Molenstraat 32, B-2270 Herenthout. U kleeft de retourbon duidelijk op het pakket.
- Na ontvangst van het product storten wij het verschuldigde bedrag terug. Dit bedrag bevat het aankoopbedrag van het product, exclusief de verzendkosten. De retourkosten worden ons aangerekend door Bpost, u hoeft hier niets voor te betalen. Enkel bij retournering van producten die in de Solden zijn, komen de retourkosten voor uw eigen rekening. 

Het te retourneren product moet compleet zijn, in de originele staat zijn en mag niet beschadigd zijn. Het product mag niet gedragen (uiteraard mag u het wel passen) of gewassen zijn.
Het is uw verantwoordelijkheid dat de producten veilig en beschermd blijven wanneer ze in uw bezit zijn en het risico van het terugsturen van het product is voor uw laste. Pak de producten daarom zorgvuldig in. 

Lilly Rose behoudt zich het recht om een retourzending te weigeren en terugbetaling af te wijzen in de volgende gevallen:
- De producten bevinden zich niet meer in de originele staat.
- De producten zijn niet goed verpakt en daardoor beschadigd geraakt.
- Er ontbreken producten.
- U heeft producten geretourneerd waarvoor u niet heeft betaald. 
Wanneer producten beschadigd zijn geraakt kan Lilly Rose u kosten aanrekenen voor benodigde reparaties.  

OMRUILEN 
Lilly Rose doet er alles aan om de informatie op de webshop zo duidelijk en helder te maken dat u de juiste maten koopt. Mocht u vragen hebben omtrent maten dan kunt u hiervoor ook altijd per e-mail (info@madebylillyrose.be) contact opnemen. 
Mocht een product toch onverhoopt niet passen, dan kunt u dit altijd binnen de 14 dagen ruilen. 

U doorloopt hiervoor de volgende procedure:
- U meldt uw omruiling per e-mail bij ons aan op info@madebylillyrose.be. U vermeldt het betreffende product en uw ordernummer. Daarnaast vermeldt u duidelijk welk product u in de plaats wil terug ontvangen. Dit product moet van dezelfde waarde zijn als het te ruilen product. Indien het product een andere waarde heeft, dient u de procedure van een retournering te volgen en zal er een factuur opgesteld worden voor dit nieuwe product.   
- U verstuurt het betreffende product terug naar ons op volgend adres: Molenstraat 32, B-2270 Herenthout.
- Na ontvangst van het product, zullen wij u het vervangende product toesturen. Bij een omruiling betaalt u de retourkosten zelf. De nieuwe verzendkosten voor het vervangende product nemen wij voor onze rekening (niet in het geval van producten in de sale. In dat geval zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening en ook bij bestellingen uit andere landen dan België zijn de kosten voor u. 

Het te retourneren product moet compleet zijn, in de originele staat zijn en mag niet beschadigd zijn. Het product mag nog niet gedragen (uiteraard mag u het wel passen) of gewassen zijn.
Het is uw verantwoordelijkheid dat de producten veilig en beschermd blijven wanneer ze in uw bezit zijn en het risico van het terugsturen van het product is voor uw laste. Pak de producten daarom zorgvuldig in. 

Lilly Rose behoudt zich het recht om een retourzending te weigeren en omruiling af te wijzen in de volgende gevallen:
- Het gewenste vervangproduct is niet meer op voorraad (in dat geval zal gekeken worden naar een passende oplossing).
- De producten bevinden zich niet meer in de originele staat.
- De producten zijn niet goed verpakt en daardoor beschadigd geraakt.
- Er ontbreken producten.
- U heeft producten geretourneerd waarvoor u niet heeft betaald. 
Wanneer producten beschadigd zijn geraakt kan Lilly Rose u kosten aanrekenen voor benodigde reparaties.  

© 2017 - 2024 Lilly Rose | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel